Diverse

Testare #suportclientinonstop Flanco

Testare #suportclientinonstop Flanco

Trăim niște vremuri în care timpul este mai prețios ca oricând. Mâncăm pe fugă, poate uneori făcând și altceva în același timp, dormim mult prea puțin și nu mai știm de unde să ne scoatem câteva minute în plus, ca să mai facem ceva. Ba chiar am renunțat la mersul la cumpărături în favoarea comenzilor online. Produsele dorite sunt la un click distanță, scutim timp prețios și e și mai comod. Dar ce ne facem când avem nelămuriri și trebuie să așteptăm o eternitate până apelul ne este preluat de un operator call-center? Câți dintre noi nu am pățit ca discuția cu un operator să dureze mai puțin decât timpul pe care îl pierdem așteptând să fim preluați? Sau chiar să încercăm  o zi întreagă să dăm de un operator și să nu reușim?

Acum câteva zile mi-a ajuns la urechi cum că cei de la Flanco, realizând cât de important este timpul, au lansat  SUPORT CLIENȚI NON-STOP și își propun ca timpul de preluare a unui apel să fie de maxim 40 de secunde. Ba chiar ei urmăresc să îmbunătățească acest timp și mie personal mi se pare o idee genială, în care se reflectă respectul față de clienți.

Dar cum eu sunt Toma Necredinciosul, nu am vrut doar să cred, ci și să testez dacă așa e sau nu. Așa că am apelat la serviciul  #suportclientinonstop, disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Vă rog să urmăriți/ascultați filmulețul de mai jos și să pricepeți ce e de priceput 🙂


 

Concluzia mea? #flanco s-a ținut de promisiune și un operator a preluat apelul în 28 de secunde.  Nimic mai frumos, nu? Asta înseamnă dedicație, profesionalism și respect! Jos pălăria!

Dacă ești pe site și ceva nu merge bine sau ai vreo nelămurire, nu ezita să suni la 037.447.71.00 sau 021.203.81.70. După cum ai văzut nu pierzi mai mult de 1-2 minute  până când vei găsi o rezolvare!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un Comentariu

Lasă un răspuns